Hallitse kaaosta 12.9.19

Kuinka käyttää työaika hyödyllisesti ja kuinka paljon työympäristön toimivuus meihin vaikuttaa? Apua, välineitä ja työkaluja arjen hallintaan.

Ajanhallinta ja työympäristön viihtyisyys sekä toimivuus ovat jokaisen yrittäjän ja tekijän jaksamisen avain. Se, että osaat aikatauluttaa oman työsi on jo hyvä alku, mutta kun mukaan lisätään työntekijät, yhteistyökumppanit, tavarantoimittajat, asiakkaat, alihankinta ja kaikkien näiden palasten muuttuvuudet on siinä jo aikamoinen palapeli kasattavaksi. Muistatko delegoida vai kaatuuko kaikki omaan niskaasi, voisitko ulkoista jotain mikä vie aikaa enemmän kuin tuo rahaa? Teetkö jonkun vähän vaikeasti, vaikka tiedät että nopeampikin keino olisi muttet vain ole jaksanut sitä opetella?

Kaoottisen aikataulun keskellä tuskaa entisestään lisää tavarakaaos. Jos työympäristö on toimimaton, mitään ei löydä mistään ja kiireessä sekin painaa stressihermoon. Menetät valtavan määrän käyttökelpoista aikaa tavaroiden seassa kikkailuun ja sekavien paperipinojen pläräilyyn.

Jos sinäkin tarvitset apua ajanhallintaan ja haluaisit hallita kaaosta ennemmin kuin sammutella tulipaloja, osallistu mukaan Hallitse kaaosta- tilaisuuteemme 12.9 klo 17.30 alkaen. Pääset miettimään omaa tuottavuuttasi ja kuulemaan kahta päiväkotia johtavan Tuire Niemisen parhaat ajanhallintametodit. Tuire pyörittää yhden kerhon/päiväkodin ja yhden vuorohoidon palapeliä päivittäin ja pitää huolta yksiköiden toimivasta arjesta sekä vastaa Visofa-päiväkotien hallinnollisista tehtävistä. Monta palikkaa on siis naisella käsissään ja näiden palikoiden sovittelulla Tuirelle on kertynyt huikea kokemus ajanhallinnan ja viihtyisän työympäristön kehittämiseen.

Voit osallistua tapahtumaan täyttämällä ilmoittautumislomakkeen täällä (tällöin saat laskun osallistumisestasi) tai ostamalla lipun nettikaupastamme sivun oikeassa reunassa. Tämä tilaisuus järjestetään Metsolahden kylätalolla.

Tervetuloa mukaan Loistavaan Piiriimme!

Terveisin,

Jenni Oranen ja Tuire Nieminen

Jätä kommentti